werkzaamheden vrijwilligerswerk Indonesië - Reisverslagen van Maurice van Lierop - WaarBenJij.nu werkzaamheden vrijwilligerswerk Indonesië - Reisverslagen van Maurice van Lierop - WaarBenJij.nu
werkzaamheden vrijwilligerswerk Indonesië

Stichting Anak Wayang organiseert o.a. activiteiten voor kinderen tot en met 12/13 jaar die in krottenwijken wonen. Door middel van educatie, sport&spel, muziek, theater en andere activiteiten willen ze de kinderen een kans geven zich te ontwikkelen op een normale manier.
Gezondheid, Educatie en vrede zijn dan ook de hoofddoelen van deze stichting.

15 december vertrek ik richting Indonesië, Yogjakarta om bij deze stichting een aantal weken vrijwilligerswerkzaamheden te verrichten die te maken heb met mijn studie (Fontys Sport Hogeschool Wellness). Gedurende deze weken zal ik samen met 2 klasgenoten o.a. sportprojecten gaan opzetten in Yogjakarta die door middel van weinig materiaal toch erg leuk en educatief kunnen zijn voor kinderen. Onze intentie is om er voor te zorgen dat deze kinderen een kans krijgen om zich op een normale manier te ontwikkelen en zich veilig voelen.

Van de sponsoring wordt in overleg met de begeleiders van de stichting besloten wat op dat moment noodzakelijk is om aan te schaffen. Verder wil ik een deel van de inzameling ook besteden aan benodigde sportmaterialen voor deze kinderen.

Graag wil ik iedereen bedanken die mij financieel gesteund heeft!
Ook namens de Kids From Yogjakarta super bedankt!

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2014

Afsluiting vrijwilligerswerk Anak Wayang

31 December 2013

Alvast een gezond en sportief 2014!!

21 December 2013

Week 1 Yogyakarta
Maurice

Vrijwilligers werk stichting ANAk Wayang Indonesia

Actief sinds 17 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3324

Voorgaande reizen:

15 December 2013 - 30 Januari 2014

werkzaamheden vrijwilligerswerk Indonesië

Landen bezocht: